Salut! Momentan nu ai nici un produs adaugat in lista de favorite. Fa-ti propria selectie de mobilier YUKA accesand una din sectiunile:

Newsletter

Afla ultimele noutati si informatii despre oferte.

Titlu proiect: MARGO - UN START PENTRU IMM-URI COMPETITIVE

Obiectivul general al proiectului:

Dezvoltarea unui produs software cu aplicabilitate directa pentru IMM-urile din Romania, asigurând pe viitor si o integrare pe verticala a unor noi soluții TIC împreună cu firmele centrate pe domeniul TIC existente in cadrul clusterelor din domeniu.

Obiectivele specifice ale proiectului:

  1. Crearea unui pachet software (MarGo) care se va adresa managementului companiilor mici si mijlocii din Romania având ca tematica o mai buna gestiune a firmei, adaptata nevoilor reale existente pe piață, printr-o or-donare si eficientizare a proceselor specifice unor clase definite de IMM-uri.
  2. Identificarea si adaptarea in cadrul soft-ului a unor concepte de management aplicabile.
  3. Identificarea si adaptarea in cadrul soft-ului a nevoilor reale de informații necesare si a fluxurilor aferente pentru optimizarea managementului afacerii, cu aplicabilitate in economia romanesca si a mediului de management specific.
  4. Realizarea unui pachet software modular care să-i confere flexibilitate, scalabilitate, posibilitatea de dezvoltare (upgrade) prin utilizarea unor module specializate (va include module de baza si module specifice adaptate fiecărui tip de întreprindere) sau module opționale.
  5. Includerea in cadrul programului a unui modul inovativ de facturare care va ușura activitățile de gestiune si contabilitate primara. Acest modul intenționam sa-l realizam gratuit sau tip „open-source” pentru a reuși integrarea acestuia către cat mai multe IMM-uri din Romania, facilitând colaborări cu firme din cadrul clusterului iTech Transilvania din care face parte si Yuka Mobili SRL, in vederea integrării unor soluții inovatoare care sa aducă valoare adăugată produsului.
  6. Asigurarea unui proces de upgrade permanent pe parcursul perioadei de post-implementare care sa tina cont de schimbările din legislație, noi facilități sau de noi tipuri de abordări a managementului.
  7. Proiectul se va baza pe o echipa interdisciplinara în care membri săi au fost implicați în:
    • dezvoltarea si implementarea de aplicații pentru întreprinderi medii si mari;
    • managementul unei companii cu activitate de producție (mobila) aceasta identificând nevoi reale de asistenta manageriala prin prisma unui program facil si ușor de folosit de o baza mai larga de IMM-uri;
    • consultanță si optimizări procese în afaceri.

Rezultate:

    • O echipa de proiect formata din minim 8 membri, capabila sa răspundă cerințelor proiectului,
    • definitivarea planului de management al proiectului
    • Doua comunicate de presa – la lansarea proiectului si la finalizarea acestuia
    • Autocolante aplicate pe echipamentele si bunurile achiziționate in proiect conform Manualului de Identitate Vizuala
    • Panou de informare – se va realiza un panou de informare care va fi amplasate în loc vizibil la locația proiectului, pe toata durata de implementare a proiectului, respectiv după finalizarea proiectului pe perioada de durabilitate.
    • Realizarea unui link către site-ul web al Instrumentelor Structurale în România, www.fonduri-ue.ro postat pe site-ul solicitantului.
    • Crearea a 11 locuri de munca pentru următoarele posturi:
      • 1 Modelator procese business (luna 1)
      • 1 Analist afaceri (Business analyst) (luna 3)
      • 1 Expert marketing (luna 3)
      • 1 Expert financiar (luna 3)
      • 1 Arhitect software (luna 1)
      • 2 Dezvoltatori software Senior (luna 3)
      • 2 Dezvoltator software junior (luna 3)
      • 1 Designer grafica (luna 3)
      • 1 Administrator rețea IT (luna1)
      In luna 24 va demara recrutarea a 3 operatori de date care sa introducă in cadrul aplicației bazele de date cu care va exista corespondenta in cadrul softului MarGo (statistici IMM, formulare standard pentru activități juridice, resurse umane, contabile, etc)
  1. Documentațiile privind achizițiile de echipamente si soft, anunț publicat
  2. Contracte încheiate cu furnizorii de echipamente si soft
  3. Un produs software dedicat IMM-urilor din Romania care va duce la o îmbunătățire a managementului întreprinderilor si implicit la creșterea productivității.
  4. Încheierea contractelor de achiziție de servicii externalizare in vederea realizării unor produse software ce pot fi integrate in soft-ul MarGo.
  5. Contract încheiat cu firma specializata in cercetare de piața care sa furnizeze un raport privind clienții potențiali.
  6. Contracte încheiate cu agenții de publicitate in vederea lansării unei campanii de promovare a rezultatelor cercetării.
  7. Contracte încheiate cu agenții de publicitate in vederea lansării unei campanii de promovare a noului produs
  8. Certificate de absolvire a cursurilor de formare in domeniul IT.
  9. Încheierea contractului de servicii de audit cu un auditor acreditat CAFR
  10. Încheierea contractului de servicii de audit tehnic cu un auditor tehnic acreditat.
  11. Rapoarte de progres, elaborare Cereri de plată si Cereri de rambursare.

Valoarea totală a proiectului (lei): 6,750,312.50

Valoarea cofinanțării UE (lei): 3,468,174.25

Valoarea finanțării naționale (lei): 612,030.75

Codul MySMIS: 115978

Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați www.fonduri-ue.ro

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin

Programul Operațional Competitivitate 2014-2020